Известие

Collapse
No announcement yet.

Кавитация в двигателя?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
    айдеееее, сега па кавитация в мотора.
    то така без да го преслуша мотора, някой дето е по-в час, няма да стане. И боб да хвърлим, все тая и накрая ще се окаже, нещо съвсем различно от това което тук гадаем.
    Кавитация няма да е, а и първо трябва да изясним какво означава тази сложна думичка....
    Аз почвам една левитация и след няколко часа с няколко шишета, ще ми се избистри проблема. Все пак поразпитай за някой майстор препоръчан от форума и пак поверете на какво се дължи странния шум. Да не се окаже някоя гайка разхлабена да дрънчи в нещо?
    Че ние не му набиваме такива мисли в главата. Това за кавитацията са му го казали в сервиза. До тук не видях някой от нас да го е потвърдил - напротив, всички отрекоха. Иначе какво има да си я изясняваме тая думичка? Който не му е ясно какво се крие под тая думичка предполагам няма и да се обади хич. Как иначе ще потвърди или отхвърли нещо с което не е наясно?!

    Първоначално публикувано от Ivo_888 Покажи съобщение
    Колата Т.С. ли е или боксер мотора.Ако е Т.С. може да има проблем с вариатора....
    Вариатора не звучи така!
    The greatest of all scientific hobbies!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщение
      а ако губи хидравлична течност нали знаете кви шумове са тогава?
      Колега хидравлична течност не губи.


      [QUOTE=detelazurno;636277]От личен опит го казвам. Аз като сменях термостата не съм обезвъздушавал и проблеми не съм имал.

      Как източи стария антифриз, от някаква нарочно предвидена пробка(или 2 пробки за големия и малкия кръг) или от маркуч на радиатора? Остави ли я да поработи няколко минути без охладителна течност да източи всичкия стар антифриз?


      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Определено може да остане въздух. Въпреки, че има система за самообезвъздушаване. Най-добре за да е сигурно пали се колата да работи докато включи перката като преди това отвиваме капачката на казанчето и я оставяме на страни. Трябва през горното маркуче да тръгне да тече в казанчето лека струйка. И щом термостата отвори може да се отвие пробката на радиатора леко докато излезе въздуха ако има такъв.
      Това ще е следващата стъпка, само трябва да открия пробката.


      Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
      айдеееее, сега па кавитация в мотора.
      то така без да го преслуша мотора, някой дето е по-в час, няма да стане. И боб да хвърлим, все тая и накрая ще се окаже, нещо съвсем различно от това което тук гадаем.
      Кавитация няма да е, а и първо трябва да изясним какво означава тази сложна думичка....
      Аз почвам една левитация и след няколко часа с няколко шишета, ще ми се избистри проблема. Все пак поразпитай за някой майстор препоръчан от форума и пак поверете на какво се дължи странния шум. Да не се окаже някоя гайка разхлабена да дрънчи в нещо?
      По принцип майсторите говорят доста глупости и "кавитация" в този случай си го превеждам, като: Не ме занимавай с този проблем, не виждам как да го реша бързо и лесно и да взема добри пари, оправяй се!

      За майстор от форума си много прав. Като да сменям термостата преди 2 години отидох при Боби и Хари, завод Устрем, добри хора, коректни, но казаха 100лв (термостат тогава беше 40-60лв) и няма да стане днеска. Сега разбирам, че може би си е заслужавало всички пари, нерви, ходения, но...
      Кавитация:
      http://bg.wikipedia.org/w/index.php?...86%D0%B8%D1%8F



      Сега за съжаление логична теория, оня ден ми я цъкна едно старо фиатаджийче: Има много лек пробив в охладителната система (само на студено и свит метал) и като запаля оттам смуче въздух, антифризът е с по голяма плътност и оттам не може да изтече. Следвайки теорията наtrustworthy като загрее съвсем малко и металът изпълни температурните си разширения и се затваря тая супер малка дупка-спира да влиза въздух, междувременно колата работи и по теорията на detelazurno и колата поработва няколко минути и се обезвъздушава сама- шумът изчезва. С оглед на смяната на термостата точно по време на поява на проблема, значи термостатът не е добре уплътнен към блока на двигателя (другите връзки са маркучи) (насрали са гарнитурата при монтажа, макар, че сложиха нова)

      Решение от фиатаджийчето: Караш така докато започне да тече и да видиш дали може да се забележи откъде тече. И да видиш и да не видиш откъде наливаш боза за 20лв в охладителната система да уплътни.
      --------------------------------
      Алфа Ромео 146 1.6 Т.Спарк '98

      Comment


      • #18
        Не съм я оставял да раобти. Разкачих маркуча който се пада най-долна точка и го наведох надолу докато изтече. Може и да е останало някакво количество, но то е прекалено малко, че да окаже каквото и да е влияние върху новоразреденатат ти смес. Може и капачката на разширителния съд да отвориш, за да уелсниш натиска върху течността и съответно по-бързото и изтичане. После като наливаш антифриза за всеки случай отвий пробката на радиатора и като протече от нея запушваш и доливаш спрямо маркерите на разпирителния съд. Естествено след цялата тая операция не забравяш да проверяваш нивото, за да видиш кога трябва да долееш и едновременно с това като индикация дали не тече от някоя от връзките, които си барал по време на смятана. А пробката се намира в горния ляв ъгъл на радиатора (като си с лице към колата) от към мотора - малка пластмасова джвъчка с удобни пера за развиване на ръка.
        The greatest of all scientific hobbies!

        Comment

        Working...
        X